Sunday 20 March 2011

What We Did Last Summer @ Oxford


a1
Radcliffe Oxford

a6
Jimat.. sehat..

a9

Sebelum muncul summer taun ni baik aku cerita dulu pasal summer taun lepas.. ni pon cerita ujung2 summer.. da nak masuk autumn pon.. dalam bulan syawal lagi ni.. sbb aku ingat lagi qariah city ada buat open house tapi kami tak boleh pegi sbb da plan nak pegi bejalan ni.. ehehe.. 

Oxford ni kami singgah pas balik bejalan belah selatan UK.. Balik dari Dorset ni.. macam biasa.. jalan tempat wajib2 je.. tak masuk pon klu yg jenis berbayar ni.. sbb selalunya klu dalam bangunan or stgh2 area Universiti yg glamer kat UK ni, nak masuk tu mmg kena bayar.. derang wat as bussiness jugak.. kitaorg amik gambar kat pinggir2 je la.. ihhhiii... bayor tu mcm mahal la gak bila cam kami ni 5 org.. sorg tu dlm 10 pound gitu kot..tak ingat dah..

kami pegi 2 family ni.. ngan family Dr Aishah.. da balik mesia pon diaorg.. masa ni adik Fadly hubby Dr. Ashah tu ada.. Cik Ma yg sangat penyanyang n sabar melayan kerenah budak2.. 

cam bese gambar kecik2 ni.. klik la ye.. kang mata korang pon kecik je nak tgk ape kebenda dlm gambar tu..aku bg pesanan penaja ni, kot pada sesapa yg baru pestime dtg blog aku ni.. ahaha.. perasan ada org nak jenguk ker.. apapon terima kasih pada yg sudi belek2 blog aku yg seadanya nih.. heeEeeeee.. 


a7


b3
beskal sapa ntah aku posing.. ahahaha.. comey tak aleeya dok dalam tu..

a3

No comments: