Wednesday 2 February 2011

London dan Bicester Village


IMG_1662
IMG_1602

Hari ni plan nak sambung perjalanan balik n bawak Cik Aa jalan Bicester village.. aku pon blom penah pegi walaupon da 3 taun dok sini.. kat sini klu duit bekepuk mmg best.. bnyk designer outlet kat sini..

Cuaca mmg sangat la sejuk.. tp kami tetap redah.. kuar masuk kedai.. bg panas n belek tak hengat..! membeli.. heeeEeeee.. ukur duit dgn poket sendirik la..  


masa ni Daniell sgt la mood swing.. satu sbb sejuk.. kedua sbb die teringat game ps2 kat umah.. dah dekat 3 ari tak main kan.. anak dara aku si aishah tu plak sibuk ajak g meadowhall.. nak beli bubble.. her fav.. haish..! yg si aleeya plak asek nak dukung.. pening tau.. tp ummy wat2 derk jer.. ahaha.. sbb abah layan derang..
IMG_1577


IMG_1665

Apa yg aku beli..? setelah sekian lama tade beli bags n shoes.. aku pon beli la bag clarks.. tak tahan weyh..! color meghah..! hijau.. n pink..! yg pink ni matching ngan flat yg aku beli kat clarks meadowhall hari ahad berikutnya.. heeeEeeee... hubby plak beli kasut clarks nak viva.. merangkap kasut nak keje balik mesia nnt.. dan setelah aku dok kenyit2 hubby.. die belikan clutch guess.. muacks..! lebiyu..!

IMG_1670
dlm banyak2 tu.. sume aku suka.. tp yg ni sgt suka sbb harganya termampu la dek poket hubby ku ittew.. heeeEeeee.... pastu nampak tak shoes yg aishah pakai tu.. tu terpaksa beli.. sebab bubble yg dicarik tade.. mana ada poundland kat sini nak beli benda2 gitu.. kui3x.. beli la kasut paling murah kat clarks tu.. ehehehe...terus pakai tu.. tak mo dah pakai boots die tu.. ape2 je la nak...

ni aku yg punya.. buleh la wat tukar2 g ngajar balik mesia kang.. sbb sekarang anak2 aku la da best handbags ever.. kemana aku disitu la mereka.. 

yg ni plak hasil rembatan Cik Aa.. Clarks, Guess jugak Crabtree..

itu citer soping2 end of January.. sementara sale masih ada.. macam Cik Aa reward tuk diri die setelah berpenat lelah kerja kan.. apa salahnya.. heeeEeeeee..

8 comments:

Asma said...

Sgt menarik..yg black patches cik Aa tu beli kat clark gak ker..Crabtree tu kalo wat hantaran pon sangat sesuai..leh gi jenguk kedai dia nanti..kat meadowhallkan..

Unknown said...

wah. shopping sakan ni ruhil.

Idayu said...

cantiknyer...gile soping eh kat sna!

Ana Suzana said...

kak ruhil, bln 3 kang kalau jd nak gi london gak.. insyaAllah..

to ana suzana said...

ana.. waa.. best2..! pegi mana je lagi..? ok tu bulan 3 cuaca pon da sedap2 rasanya.. ala2 aircond mesia yg paling sejuk..

inabu said...

yil, jelesnya, nk join gak, window shopping pun jd ler, heheh...oooppsss sblm tlupa, yil tlg bg no akaun hang, aku nak masukkan duit utk tefal can opener tu, klu hang jmp nti bleh terus beli :) syoknya!!!!

inabu said...

yil, baru perasan bila tgk pic bally tu, sedih..kasut bally nabu bru je kena rembat, baru pakai 2 3 kali, tapak pun x haus lg, beli kasut tu masa pegi swiss aritu, murah sgt kat sana..kat mesia kompem la x mampu nak beli, sedihhhh!!!!

to inabu said...

uih..! melampau tu org tu rembat kasut bally hang..! huhu.. sedey weyh kalau aku pon.. tape nnt aku pm ko no akaun aku tu ek.. don worry.. aku pon cam nak beli la pembukak tin tefal tu.. ihhhiiihi