Wednesday 2 March 2011

Aku dan Aishah Damiea


IMG_1817


Terasa nak bercerita pasal my 1st lil misses.. Aishah.. sejak da skolah ni akal nya makin banyak.. da la mmg banyak songeh.. tapi aku cukup lega bila die da tak nanges kat skolah.. ari tu masa awal2 mula skolah tu ok.. pastu da bape minggu tu tak ok.. setiap kali antar g skolah pagi tu.. die nanges.. tak mo skolah.. pulak dah.. siap kata.. "adik tak mo g school.. nnt adik nanges..!" da plan tu nak nanges.. adoyai.. pastu bila sampai skolah.. cakap sakit pewot bagai.. pening gak la.. padahalnya.. klu dia nanges.. pastu bila aku tinggal je.. tak sampai brape minit benti nanges tu.. boleh je main telompat2.. cikgu die la bgtau.. so cikgu die pon tau yg anak aku ni saje nak trick aku.. pastu mmg bila aku antar aku tinggal je la.. alasan.. nnt baby nak tido la.. nnt baby nanges la.. akhirnya... ok je skang.... mmg kaki belakon la budak sorg ni..


lately.. makin banyak ckp.. n banyak nak sembang.. mcm smalam


aishah: ummy.. tadi adik kat school adik tak nanges..
ummy: gud la adik..
aishah: tapi ada "boy" nanges..!
ummy: abis adik fren tak ngan boy tu..?
aishah: taaakkk... adik fren ngan kakak..(tu humaira anak dila yg dipanggil kakak)


owh nak citer kejadian je rupanya.. kat situ nampak da aishah ni suka becerita.... mcm ummy jugak.. klu daniell dulu.. ape jd kat school pon.. die tak kesah...

No comments: