Monday 8 September 2008

Baru..!

Lepas balik keje semalam.. asben aku ajak g shopping.. nak g Tj Huge katanya.. die nak beli jacket.. akutak pat gaji ag.. so tak plan nak beli ape pun..

Tapi dalam tak plan tuh aku ter rembat balang kuih.. mmg ada plan nak beli.. tp nk tgu gaji.. tetiba terpandang.. terus terbekenan.. aku mmg suke alatan color hitam/putih.. arga balang tu plak £5.. satu set ada 3.. aku apa ag.. bos pun suke.. kira die pun bekenan.. tak pikir panjang.. amik je.. aku amik 2 set.. itam n silver.. seumur idup ni la balang kuih raya aku yg pertama.. selama aku kawin tak penah ag letak kuih raye kat umah sendiri.. kat umah mak je.. eheh... slalu cuti balik kg.. sampai abis cuti.. balik umah sewa.. org pun dah tak beraya.. cam taun lepas.. raya kat umah mak sampai abis pantang.. balang ni saiz die sedang2 je.. aku pun tak tau ag nak letak kuih ape.. eheh..


balang


09 sept..

tadi g pound land.. ada plak balang tu.. tapi die jual loose lah.. satu £1.. hangin nye aku.. seb baik ada color silver je.. yang itam tarak..


hmm.. ada ag satu benda aku beli yg tak plan.. kasut baru.. ingat nak bwk pie keje.. tp sayang plak.. color nye putih.. suci bersih.. aku beli sbb £10 je.. ok la.. kasut baru.. ahaha.. tp yg aku suke sebab sedap dipakai bagi kaki aku yg jenis kembang nih.. susah tau nak pakai kasut pompuan yg runcing2 tuh.. kasut ni pun rasanye cam tuk budak pompuan.. mula nak beli yg putih pink.. tp saiz 4 abis.. ada color putih biru ni je.. okay gak.. ihhhiiii..

kasut

7 comments:

Zakiyah said...

oo ini dia kasutnye.putih tu.rasmi la dulu g tpt lain baru g tpt keje hehehe..

Rozelia Shariff said...

Lawanya balang kuih tu...kontemporari...takla typical macam kat Mesia nih..

Kalu kat sini nak dapat design mcm tuh sah2 kena berebut kat IKEA...

Ko keje apa kat sana Ruhil?

RuHiL said...

>>aimi mukhlis - eheh.. ape ag keje yg ada.. aku jd floor engineer..! ahaha.. cleaner la beb..!

Unknown said...

jadi cleaner kat sane masyuk weh... bukan macam kat sini :P

synor76 said...

Balang kuih rupenyer..memula aku ingatkan piston enjin keter.. papepun slamat berrayer dan berfasting sepanjang remdan ni ek.. dah tengok portal skolah lom? www.skseritelok.com hari tu siap kuo kat sokabor NST lagi.. satu muke depan ngan 2 muka penuh citer pasal skola.. nanti aku post kat portal.. ta ta

synor76 said...

SATU GI..toksah le taruk gambo bebeso sangat.. kekecikla sket gambo tu pasal nak loading lame giler.. pakai skola nyer pun lambat nak kuar laaaaaa

RuHiL said...

>> mawiworld - ye la balang kuih..! tu pun aku dah letak gambor besar.! tak nampak ag.! cube aku letak gambar kecik.. kang diingat ape plak..! tu arr kotemporari nama nye.. style sket.. nak cari yg ala2 ROYAL ALBERT tak minat plak..! bab gabar tu.. kalau wat kecik2 tak puas nak tgk.. mcm tak user friendly plak.. kalau lambt upload tu nak wat camne kan.. aku pun tak bleh nak adjustkan.. sebab sini broadband die laju.. so far owang tak penah komen..! :P