Thursday, 30 July 2009

Wales

sama tapi bukan
_MG_3662c_d_
tepian pantai

cerita bulan July ari tu.. geng Tinsley pegi camping kat mawr Wales.. 3hari 2 malam.. alkisahnya macam tak puas jalan g sana.. pegi ari jumaat.. sampai tghari.. sambut besday sesapa yg lahir bulan July n wat bbq.. mlm tu kul 12 mlm geng bapa2 ni gerak g mancing.. tatau la mana derang pegi.. gambar pemandangan yg lawa2 tu la tmpat derang mancing la tu.. balik dah dekat kul 9 pagi kot.. seb baik hasil tangkapan agak meriah.. ada ketam.. ikan yu n kepah fresh.. tp aku teringin nak makan kepah tu ag.. seb baik abg hadi kutip.. huhu.. then, sian plak kat derang yg mengantuk, tak tido semalaman tu.. so lepak2 kat camp site.. dah ptg tu baru g jalan ke Llundudno.. dah petang sangat.. banyak yg da nak tutup.. hari pon nak hujan...

kisah malam kedua tu.. hujan agak lebat.. balik jalan tu aku lelap sekejap bersama anak2.. bangun dlm kul 10 mlm.. dengar kak azu, abg suzaili, kak suz, fadly, harris, adik n kakak k suz juga my hubby dok bercerita cerita2 mistik.. aishah kecik pon join jugak.. ehehe.. syok gak.. dok bwh khemah yg disimbah air hujan.. i will miss this scenario someday.. huhu.. mlm tu tido dlm keadaan kat luar khemah yg ribut.. seram gak kot khemah tercabut.. syukur semuanya ok..

esok tu, pagi ahad.. sibuk2 sedia kan sarapan n bekal makan tgh ari.. yg lelaki plak dok kemas khemah.. sbb kena check out kul 10.. ondaway blk sheffield singgah kat outlet cheshire oak outlet.. n berhenti kat perhentian mana ntah tuk makan tgh ari.. pastu balik sheffield.. huhu.. nak pegi lagi..!









Wednesday, 29 July 2009

Daniell's Besday

empat tahun lah

blow it

moncong


28 July 2009

bday my anak bujang.. da empat tahun da die.. da empat tahun jugak la aku bergelar ummy.. ehehe.. tade ape pon just beli kek n bg die happy2 tuk tiup lilin tu.. si adik pon tompang sekaki la.. kelakar je tgk gelagat 2 beradik nih.. beriya2.. present dah beli.. pilih sendiri.. tp biasa la.. ntah mana pegi nye ntah.. so tak done amik gambar.. nnt2 jumpa la tu..

Friday, 17 July 2009

Cleethrope Seaside Trip

seaside

bermain pasir

9 July, Khamis.. aku g ikot daniell nye trip g seaside kat Cleethrope.. aku ngan asma je yg berbangsa melayu yg pegi.. kami dok la bwk bekal bagai.. nasi lemak, meehoon goreng, ngan sanwich bagai.. pegi dari kul 9 sampai 3 ptg.. tgk org pakistan ngan mat salleh bwk sanwich je.. tak kira.. biasa la melayu nye perut kan.. mana kenyang makan gitu2 je.. ehehehe.. Daniell ngan Musip punya la hepi dapat main pasir.. tp tu la.. pantai nye tyak seindah pantai kat mesia.. lawa ag pantai kat senggarang kat batu pahat tu agak nye.. boleh la.... asalkan anak2 hepi..