Tuesday 1 March 2011

I love Red..!


IMG_1912


Tayang kaki plaks ke...? ahahaha.. aku sangat berpuas ati ni..! dari ari tu aku dok drooling kat site Barrats Shoes tu.. bukan sbb kasut ni mahal.. sbb kasut ni Merah..! dan murah..! 7 pound.. sbb tgh sale ag.. flat kat primark pon klu yg ok 8 pound skang ni.. ceh..! nak sedapkan ati sendirik la tu.. nak kata tak bersalah la aku beli tu.. kui3x.. review plaks sume kata best.. so comfy.. aku bekenan sangat ngan reben besor tu.. tak kesah la klu org lain tak bekenan.. aku suka sangat.. klu banding ngan flat clarks kalah la kan.. sbb kasut ni cam nipis banding clarks punya.. tapi.. takpe lah.. suka sangat sampai macam sayang nak pakai.. huhu.. seb baik skang tgh sejuk ag..


hmm.. klu sapa yg penah baca blog aku ni dari awal penubuhan.. aku penah membeli belah kasut pon zaman tahun 2008 time aku masih keja mencuci tu.. pastu hanya berdiam diri.. malas nak menebeng kat mana2 site or kedai kasut.. tapi itu la.. kalau da kata mmg aku ni suka pada kasut.. tak bley berkubur gak minat tu.. jangan dicuit.. kan datang balik kegilaan aku ni.. baru ari tu da beli flat pink.. pastu ada beli flat coklat kat clarks jugak.. tp malas nak amik gambor.. ni merah pulak.. haih..! padahal kaki tu satu pasang je.. ni pon berapa bnyak kasut kat clarks yg aku bookmark.. boring2 dok bukak.. tengok.. meleleh.. pastu tutup balik.. pegi la buat2 keja lain yg patut.. pastu kang tade keje.. tgk lagi.. ahahaha... sbb nya.. sume kasut2 tu shantek..! tapi tgh mahal lagi..! dlm 50-70 pound..! nak tgu sale..! sbb kasut2 clarks tu bley jadi arga bawah 20 pound..! pada aku mmg worth klu beli.. sbb clarks so comfy.. cuma kena tgk betul2 takut die guna pig leather kat insole nya..


aku skang ni tgh tgu ikan bakar mackeral sbnrnya.. nak makan nasik.. menyempat kejap.. ekekeke.. so sapa tak bekenan ngan kegemaran aku ni abaikan je la ek.. ini la salah satu cara untuk meng happy kan diri sendirik.. uhuhu.. alasan..!


IMG_1913

4 comments:

Ajzie said...

comel nya kasut merah ni...... Kak zi pun sukaaaaaaaaa kasut warna merah.. sgt sukaaaaa..

to kak ajzie said...

ahahaha... same taste kite kak azi... chumel kan.. bila pakai.. tuan kaki pon perasan chumel.. ekeke...

MissB said...

Ohh saya pun suka kaler merah. Nampak seksiiii ;)

to MissB said...

yup sexy banget..!