Friday 21 January 2011

I'm still Obsess..! - Merry Go Round Skirt again n again


IMG_1354

IMG_1356

IMG_1386

Dari selembar kain telah ku jadikan ia sehelai skirt indah.. cewah.. poyos betul..! ari ni emosi aku tak berapa stabil.. biasa la.. macam2 tuntutan.. so untuk melegakan sebentar hati aku ni.. aku upload la pics skirt anak aku yg aku jahit khamis malam jumaat, semalam.. pagi jumaat td aku pakaikan kat aishah.. aleeya punya blom siap jahit ag.. bg aishah dulu la wat die melaram pegi school pagi tadi.. aku match kan ngan peasent blouse ari tu.. tp blouse tu aku otter mlm tadi bg cekak sikit kat pinggang die.. saje je.. ehehehe..

cerita ari ni.. apa aku buat.. aku dah pon menyetelkan baju Dr aishah yg aku dok sebut2 tu.. tgu lah nak amik gambar esok2.. sblm aku bg kat die.. baju yaya da siap weekend lepas kan.. td jugak aku menyiapkan tudung Dr aishah 2 helai.. tgh bepinau mata la ni.. dok ngadap mesin jahit jer.. hihihi.. tp lega setel dah.. boleh la die bwk blk mesia nnt.. sedey gak ni die dah nak balik mesia.. huhu.. tgl lah kami meneruskan perjuangan.. haih..! melalut da ni.. story ni tgu n3 lain la kan.. till then..





6 comments:

haziq-fayyadh-faheem said...

Cantik kain merah2... I like...
Ruhil, ari tu gi castle market singgah grace fabric.
Kedai tu ke yg ruhil gi tu?...masa akak gi ada jer bilal kedai tu... Tapi x byk kain sgt..

Idayu said...

cntik!

shuweet said...

cantik....model nyer pun comei

to haziq-fayyadh-faheem said...

yg kat castle market tu yg belah atas kan.. owner mat salleh pompuan kan.. yg kat situ mmg tak bnyk kain n tak tutup.. yg tutup tu yg kedai kat bawah.. owner lelaki pakistan.. huhu.. kat bawah tu pon jumpe tak kedai alat2 jahit.. best jugak kedai tu..

to idayu said...

terima kasih.. ;)

to shuweet said...

tenQ auntie.. klu tomei tgk la mommy sayer.. heeeEeee.. (uwek perasan... la ummy tu..!)