Thursday, 3 July 2008

Kepulangan.....

27 June 2008

Hari yang sama ngan besday aku.. Family Kak Aida n Abg Halim berangkat pulang ke Malaysia.. huhu sedih.. walaupun tak sampai 4 bulan kami kenal.. tapi dah dok setaman ni.. terasa kehilangan.. tinggal kami kat Tinsley ni meneruskan perjuangan.. btw, moga mereka terus maju.. dan kita akan berjumpa lagi di Malaysia.. waaaaa... ni yang rasa nak balik jugak ni.. eh, tapi tak abis explore ag kat uk nih.. ehehe...

Abg Halim ni lah warga Tinsley pertama yang sambut kitaorg masa baru menjejakkan kaki di bumi UK ni.. kiranya, pertemuan kami yang pertama kat Manchester Airport dan perpisahan kami juga di Manchester Airport.. Tapi itu hanyalah "pertemuan dan perpisahan" di bumi UK ni je. Hubungan kitaorg tiada perpisahannya dengan Abg Halim sekeluarga.

Jupe mung di Malaysia kekgi...




4

7

11

salam perpisahan.. di depan umah

76

kat airport

760

anak2 warga tinsley

2 comments:

~ yus ~ said...

wahh meriah masa kepulangan kak aida n abg halim yer. Dulu masa mereka dtg sheffield kami yg sambut..kak aida juga yg jaga Aqil masa kak yus bersalinkan Alia dulu. Ingat dulu tahun pertama mereka beraya di sana, kami sama2 buat kuih raya di rumah kak aida...Selamat Pulang ke tanahair.

RuHiL said...

>> k yus - tu lah.. terasa plak kehilangan kat bumi sheffield ni.. selamat dah kak aida kat mesia.. emm.. tak lama ag dia plak nak bersalin.. tak sure bulan brape due..