Sunday 29 June 2008

27 June .....

Tepat kul 12 malam, seorang insan yang paling aku cintai, my hubby, membisikkan " Happy Birthday".. ermm dah 28 tahun aku.. huhu.. rindu ngan mak.. insan yang melahirkan aku pada tarikh yang sama 28 tahun lalu.. betapa peritnya dia masa tu.. mempertaruhkan nyawa untuk aku.. untuk satu2 nya anak perempuan yang dia ada.. bukan senang dia membesarkan aku dalam keadaan serba kekurangan.. hmm.. lama nya ag nak jumpa mak.. nak baring2 sebelah dia.. borak2.. ni yang nak nangis ni.. waaa...

11

Ini la kek besday aku.. percubaan kedua wat kek sendiri n decorate.. ntah pape je.. 1st time ari tu aku wat kek coklat kukus.. cilok kat blog kak nita.. .ni wat no bake cheesecake plak.. kali ni resepi nya aku telah cilok dari blog kak tun.. mer ashih bebanyak.. tapi telah aku ubah suai... ehehe.. dalam erti kata aku nak sesuaikan dengan bahan yang aku ada.. ag pun aku takde gelatine.. aku bantai pakai agar2 tali.. huhu.. boleh la.. tapi sedap..! rasa cam eskrem.. sebab aku bubuh coklat, yorgurt ngan double cream skali.. ehehe.. Daniell suke sangat bila aku bawak kuar kek ni.. tapi makan sikit2 aje.. manis dia kata.. hero aku tu kadang yg cam pelik2 ni dia tak brapa nak makan.. sama cam abah dia la.. Aishah jugak yang paling suka makan.. asal aku suap je dia ngap..

7 comments:

Ajzie said...

Happy birtday..

ehh birthday kita dekat2 arrrrr.. selang sehari ajeee..

Zaleha, Cik Ha said...

bestnye kek, nak resipi

ieyja said...

hepi belated buzday...
susah ler nk comment,,asyik fail jerk...

RuHiL said...

>> ieyja - kalau susah nak komen.. cer taip kat sembang-sembang tu je.. bubuh nama. n msg je.. hihi.. akak dah bubuh resepi kat food blog. baru nak belajar masak ieyja.. org lain sume hebat2.. huhu

RuHiL said...

>> cik ha - resepi kek ada kat food blog..

Kak Pah Sherry said...

Happy belated bday Ruhil.. sorry terlewat sgt ucapan ni... akak ni semenjak 2 menjak ni bz manjang jer... lain kali kita celebrate ye... hehehehe

RuHiL said...

>> kak pah - time kaseh bebanyak.. takpe.. besday saya bleh wish tiap2 bulan.. ekekeh..