Monday, 16 June 2008

Di mana oh di mana

"nak amik gambar.. camera mana?.. tak de.. tak de.." tu lah yang dijawab mulut mungil Ahmad Daniell. Dia maca tau je kat mana letaknya camera kesayangan aku tu. Cuma dia tak pandai nak describe. Huhu.. Di mana kau Pentax. Di celah mana kau terselit. Jenuh aku selongkar. Bawah katil takde. Bawah sofa takde. Kat longgok baju tak lipat takde. Wups..! agaknya kalau aku lipat baju tu jumpa kot. Tapi tu lah.. "M" aku ni tinggi.. dah tiga ari aku cari.. kalau buat2 tak cari baru bleh jumpa kot.. banyak tul kot aku.. ke aku kena beli camera baru.. waaaa..! tak mau la.. walaupun aku mmg teringin nak beli camera lain.. yang mantap sket.. dslr ke.. tapi.. hmm... ntah la..

1202491115-84490000



1202490327-37557800

3 comments:

Zaleha, Cik Ha said...

hahah, camera hilang????, mesti ade kat celah2 mane tuh, lawala sony tu, kat sane murah ker, bleh la kirim, heheheh

ummyAD said...

>> cik ha - huhu.. tak murah pun.. klau ikut mesia ag murah la brg2 elektronik nih.. tp lawa color itam ke merah.. ekeke.. wat berangan2..

Ajzie said...

saje dia sembunyi sebb nak kawan baru kotttttt