Sunday 29 June 2008

Nak gie jalan.!

26 June 2008

Nak gie jalan..! ummy..! nak gie jalan..! itu la yang kuar dari mulut hero aku ni.. sejak kul 12 tgh ari ajak aku gie jalan.. mesti dia dah bosan tahap dewa.. tapi masa tu aku tengah breast feed kat aishah.. jenuh aku pujuk.. melepek daniell kat belakang ummy.. tetau je dah tetido.. sian dia.. itu lah.. aku ni memang bukan penyabar orang nya.. selalu je aku marah2 kat daniell.. kadang silap dia tu bukan besar pun.. tapi tu lah.. bila dia dah tido tu.. sian je aku tengok..

atlast dengan aku2 tido skali.. kul 3 dia bangun.. nak gie jalan..! jenuh gak aku.. aku siapkan diaorang.. setat keta.. gie meadowhall lah.. first time sbnrnya aku bwk keta gie meadowhall ni.. slalu ngan abang je.. klakar gak.. aku siap telepas simpang.. pusing la roundabou tu sekali ag.. ekeke.. nak gie sana..! aku paham dah.. dia ingat la tu kat meadowhall tu.. kalau kat batu pahat.. setiap kali nak kuar simpang tiga kat umah aku tu.. memang dia tunjuk nak gie sana..! sana tu hala ke BP Mall.. marah betul kalu aku pegi hala berlawanan.. ehehe.. memang dia suka jalan kat shopping complex kut..

sampai meadowhall aku cari parking yang lapang je.. senang nak kuar keta.. tapi still nak dekat pintu.. ekekeke.. tu memang tabiat aku.. ye la.. bwk keta baru setaun lebih.. tu yang habis.. Volvo 940, hubby aku tu.. siap aku gesek kat bontot lori ag.. ahaha..

benda pertama kalau sampai meadowhall ni.. daniell mesti nak eskrem.. tu la fevret die.. satu ag dia suka naik thomas kat mothercare.. ehehe.. dari kecik ag suka naik benda camtu.. kejap kami naik atas.. kejap dia nak turun bawah.. layan je la.. ingat nak gak sebat baju selai.. way besday present esok.. tapi.. hmm tak done plak nak pilih.. len kali lah..

34

45

22

12

2 comments:

Ajzie said...

wahhhhhhhhh best nyaaaa I like it.. jalan jalan shopping shopping.. ahaaaaaaaaks. Mahu mabuk di buat nya ..kihkihkih...

Baju budak2 murah2 eik sana.. seronokkkk

ieyja said...

adohhh..ni yg jeles nie..
jalan sokmo...
kak...pe lagi..reti2 ler bg resepi kek tu..nampaknyer dh jd chef la plak skrg..
biler lah dpt g jln2 mcm akak..
best giler