Friday, 17 July 2009

Cleethrope Seaside Trip

seaside

bermain pasir

9 July, Khamis.. aku g ikot daniell nye trip g seaside kat Cleethrope.. aku ngan asma je yg berbangsa melayu yg pegi.. kami dok la bwk bekal bagai.. nasi lemak, meehoon goreng, ngan sanwich bagai.. pegi dari kul 9 sampai 3 ptg.. tgk org pakistan ngan mat salleh bwk sanwich je.. tak kira.. biasa la melayu nye perut kan.. mana kenyang makan gitu2 je.. ehehehe.. Daniell ngan Musip punya la hepi dapat main pasir.. tp tu la.. pantai nye tyak seindah pantai kat mesia.. lawa ag pantai kat senggarang kat batu pahat tu agak nye.. boleh la.... asalkan anak2 hepi..



4 comments:

~ yus ~ said...

hehe..ruhil, dulu sekolah aqil pun gi Cleethope jugak. Kami sorang jer keluarga melayu. Sebab dah tahu kami jer melayu, dgn SRD sekali ikut naik bas tuh..huhu. Satu keluarga kami pegi...hehe. Mereka keluarga Pakistan nih, baju berwarna warni...mak-mak dialah...huhu. Tak tangkap ker gambar diorang sekali, mesti colurful...hihihi

RuHiL said...

tu la.. siap bekasut tinggi mak2 pakistan tu.. time ni tak larat nak amik gambar banyak2.. sejuk sebenarnya.. nak hujan tu.. tgk anak2 main je la.. ehehe

schoepentoeter said...

cantik pict HDR hg no..
best gak skali2 jalan ikut trip.. :)

RuHiL said...

tu arr.. syok bob.. ag2 sbb aku dok umah skang, tak keje.. time ni la nak bejalan.. ehehe..