Wednesday 21 January 2009

Winter sale....?

tengah bosan2.. nak tidokan my lil princess.. tp die dok khusyuk koyak magazine disney.. ermmmph.. biar la die practice motor halus nye tuh.. daniell da tido.. hope tak bangun tgh malam.. to night abah balik lambat ag rasanya..

eheh.. ni hasil shopping aku.. boxing day ari tu takde mende pon.. baju bajan budak2 ni je.. ni kira January sale lah.. banyak ke..? tak kan.. eheh.. ni just for inventori.. sbnrnya mmg dari dulu i love shoes.. cume dulu2 student.. duit ciput.. so just forget it ..! hobby yg tak sihat tu.. dah jd cikgu ari tu.. tak sempat.. wahaha.. baru keje setaun kan.. now..! ala.. dah penat2 jd 'floor engineer'.. bagi la reward kat diri sendiri kan.. time sale ni je pon.. eheh.. nak ilangkan perasaan bersalah la tu..


4-vert

yg ni sume by Clarks.. i really love it.. selesa sangat..! ada satu ag by timberland.. yg tu dah aim lama.. pink color.. at last.. but tak done nak amik gambar.. sok2 lah.. kalau rajin tu ada ag..


tp kan.. mmg aku dari zaman skolah rendah ag cerewet pasal kasut.. tak caya tanya mak abah.. pening derang agak nye.. nak beli kasut skolah je tu.. ye la du lu mak abah aku pon bukan org senang.. tp tetap nak bg anak hepi.. layan je la.. kalau ada kasut baru tu.. siap letak sebelah tilam.. bwk tido.. tak sabar nak pakai.. tp abah belikan kasut setaun skali je.. ingat ag kalau nak penyampaian hadiah akhir tahun slalu bdk2 lain, mak bapak derang belikan kasut baru tuk naik pentas karang.. tp aku pakai la kasut yang dah nak koyak.. setahun pakai.. ari2 basuh kasut tu. . cpt la die haus.. tu sebab aku ada dua pasang kasut slalunya.. so ari2 tukar.. nak jadikan citer, abah nak pujuk aku supaya tak beli kasut baru di akhir tahun.. abah akan cakap gini.. ' kalau pakai kasut buruk amik hadiah.. nanti org yg bagi hadiah tu akan kata.. budak ni, kasut je buruk.. tapi pandai...!' aku pon apalagi.. kembang la.. so rela je la pakai kasut buruk amik hadiah.. ekeke.. pandai abah aku kan.. kalau tak.. akhir tahun nak kasut baru.. kang nak bukak skolah.. sure aku nak kasut ag... so save sikit.. ermmph.. sok anak2 aku ni camna la pulak.. we will see..!

11 comments:

Unknown said...

wahhh cantiklah design dia ruhil. Berkenan kak yus. Ruhil, kat sana apa2 berkenan beli jerk. Dah balik M'sia mmg tak dpt lah nak beli brand clark ke timberland tuh. Pikir dua tiga kali nak beli pun, banyak lagi keperluan lain yg penting..huhu.

Asma said...

amboiii ruhil...banyak borong kasut...dah dapat green light dr hubby la tuh...cantik..

RuHiL said...

kak yus - tenQ kak.. tu la kan.. nnt balik mesia bnyak ag tanggungan..! beli kasut skolah anak plak.. hihi..

As - eheh.. sampai ari tu kak ainon ingat aku dealer kasut plak..

naza said...

weh ruhil..kasut clarks yg first,red tu sama ngan aku..really luv the design..lawa kan? ikutkan tamak aku nk beli lg sepasang exactly camtu..hehe..satu pakai kt sini satu bwk blk msia..tp tgh duk consider lg..shopaholic la kan..:)

naza said...

hehe.nk tambah lagi..sementara kt uk ni borongla kasut clarks yg murah tu..kt msia spsg je dh rm250..ko kan cikgu,mestila bergaya sket..hehe...buat stok byk2..

RuHiL said...

naza - a ah.. sama.. tu arr lawa..! nampak terus bekenan.. cam sweet2 je.. eh ko tau tak arga kasut tu da turun ag 70% less.. kalau ko nak beli ag satu pon ok rasanye.. ehehe.. racun2..!

ibu MuHaMmAd IkHwAn ShAmIe said...
This comment has been removed by the author.
ibu MuHaMmAd IkHwAn ShAmIe said...

ruhil..cantik2 la kasut tu.. ni yg jeles nie.. kt mesia nie punyala mahal.. nanti klu ada sale bgtau la blh aku order kt kau... hehehhehe... ok x?

RuHiL said...

ibu muhammad ikhwan shamie - huh kena berhati-hati nak taip nama hero ko ni.. panjang gitu.. ehehe.. orait nnt kite tgu sale ujung taun nih..!

Zaleha, Cik Ha said...

nak jugak kasut clark, bestnye,
org kat malysia nie, mampu pakai BATA jek, hehehehe
nanti ade sale, belikan yek
ha tak nak surviner lain, nak kasut n hnbag jek, hehehe

Ajzie said...

cantikkkkk.. jeles i