Sunday 18 January 2009

Pulang...

n1053136029_30193347_3534

ni gambar kenangan kitaorg beraya ari tu.. kat umah ust hasri rasanya..

17 January 2009 - Sunday

tidak ku sangka... Kak Nita now dah pulang ke tanah air.. lebih cepat dari jangkaan.. sedih sangat.. sedih sebab k nita pulang sebab ayah die now tak sihat.. ada kat hospital klang.. mari lah sensama kita doakan yang terbaik.. n hope ayah die akan sihat kembali seperti sedia kala.. hope everything will be ok.. skang ni k nita dalam flight London to KLIA.. balik bersama lil hero nya.. Iman.. hope u be strong..

ermmmph... yang buat aku makin sedih.. stat esok aku akan berjalan sendirian menghantar Daniell skola.. tak de ag daniell berlari2 an mengejar iman.. tunggu iman.. iman tunggu daniell.. dan aku... takde la kawan aku pas antar daniell skolah tu.. slalu.. tak lepak umah aku.. umah kak nita.. tak pon umah aku.. pas tu umah kak nita.. tak pon kot boring sangat nak abiskan masa 3 jam tu.. kadang2 pegi jugak umah orang lain.. umah kak pah ke.. cik kiyah ke.. tp yg best ag.. g window shopping kat meadowhall.. tak pon Tai Sun Darnall.. gitu la rutin.. sedih woo.. kurang sorang ag kat Tinsley ni..

tak pe la.. jumpa nnt kat mesia.. ape pon hope sume akan ok..

No comments: