Monday, 19 January 2009

Hari yang dingin....

11

Ari ni Daniell tak mo g school.. nape ntah.. penat kata nya.. time aku menulih ni.. die pon tgh tido.. lama dah tak tido siang.. kat luar tu bukan main windy ag.. sejuk..!

Sebelum aku membebel dalam nih.. mari lah sama2 kita sedekah kan Al-Fatihah buat ayahanda k nita yang telah pulang ke rahmatullah jam 4.20 pg waktu mesia.. n khabarnya time tu k nita baru saja menjejakkan kaki di KLIA.. moga k nita sekeluarga tabah atas pemergian insan tersayang itu.. moga arwah ditempatkan bersama2 orang beriman dan roh nya dicucuri rahmat.. aku turut merasa sedih atas pemergian ini.. tapi itulah yg telah tersurat.. dan entah bila giliran kita pula nnt..

now.. aku tgh berkira2 ape la yang nak ku laksanakan.. banyak perkara yg nak diselesaikan.. rutin rumah tangga ni je.. tp.. kerajinan ku mengikut cuaca.. ehehe.. n bila sejuk ni.. lagi tak rajin lah aku..