Saturday, 31 May 2008

Rindu...

kami2


Petang2 gini biasa la.. dah takde benda nak wat.. bukak gambar lelama.. terasa rindu sangat ngan mak abah.. padahal baru pagi tadi cal.. ari2 pun cal.. eheh.. tp biasa la anak manja.. lamanye ag nak jumpa mak abah.. ajak datang sini tak mau.. "karang kering la padi abah.." ye la.. arga beras naik.. arga padi pun naik.. sibuk la dia jaga sawah.. tak nak ag tu dia upah orang.. sayang.. takut tak puas ati orang lain wat kan.. hmm.. gitu la kan.. sure diaorang pun rindu sangat ngan cucu dia yang dua orang ni.. tu je la cucu yang dia ada.. maklum la aku kan dah jadi anak tunggal.. hmm.. Al-Fatihah wat arwah abang kandung ku... moga rohnya dicucuri rahmat.. gini la adik beradik sikit.. sorang dah simpan.. tinggal la aku sensorang.. yg sorang ni plak g uk.. tak pe la.. jauh dimata je.. kan... Sayang mak.. sayang abah... rindu sesangat... muach...




5 comments:

zaza said...

ruhil..awak sangat serupa dgn aayah awk..anak ayah betul!hehehe.. :D

Zaleha, Cik Ha said...

hai, dah besar aisyah, rindunye, akeef pun besar, dah pandai merengek nak suruh dukung, hari tu punggah harta pusaka abang daniel, cari mainan, tapi dia tak paham lagi, tak nak gak mainan, nak suruh orang main gak n dukung, cik ha la kene dukung.

Zaleha, Cik Ha said...

hai

Ajzie said...

Lama tak update? saya suka tgk gambar disini.. Seronok.

HaZe said...

Uhil!!! You've been tagged! Chk out my blog and continue tagging... huhuhu :)