Wednesday, 10 December 2008

Aidiladha

11

seawal 6.30 pagi aku dah g keja.. raya pose ari tu asben aku ganti g keja.. kali ni aku pegi je la.. sebab aku tak masak2 pon kat umah.. malam raya tu wat kari kambing je.. tuk makan sendiri.. balik kejakul 8.30 kalut2 be siap.. nak sempat kan sembahyang raya.. ermmph.. tak sempat jugak.. sampai2 org tgh dengar khutbah.. apa pon.. Selamat Hari Raya Aidiladha..



2

1

4

45

tak banyak amik gambar.. ni je yg sempat amik.. ag pon tak ramai kat PMC.. ramai yg tak datang.. musti g school.. asben ptg tu nak g keja n g school gak.. so mood raya tu tak brape nak ada.. aku cuma g jalan umah kak Laily n kak Layla..

2 comments:

Aimi Mukhlis said...

Alalala Aishah...

Apesal nangis?? Tapi nangis2 pun tetap comey...

:)

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.